15% REDUCERE LA TOT
CU CODUL DE REDUCERE REDUCEREKBAS15
 
 
 
 
 
 
 
 

Întrebări frecvente

Aici găsiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări, care sunt adresate de către cumpărători. Este posibil să găsiți și dvs. răspuns la întrebarea abordată.Pe pagina ghid de cumpărare găsiți instrucțiuni referitoare cum puteți comanda din magazinul nostru online. Dacă nu găsiți răspuns la întrebarea dvs., nu ezitați să ne contactați pe pagina noastră  de Facebook Genți de damă Kbas sau prin e-mail pe adresa info@geantalamoda.ro, sau telefonic pe nr. 00 4 0771 689 578  

Pentru a primi răspuns cât mai repede, dați clic pe categoria cu tematica potrivită, în care se încadrează întrebarea dvs.

Înregistrate și comenzi

Cum pot comanda produsul?

Din magazinul nostru online: www.geantalmoda.ro
Prin e-mail: info@geantalmoda.ro
Telefonic: 00 4 0771 689 578
Prin sms: 00 4 0771 689 578  

V-am pregătit o îndrumare simplă, cum puteți comanda produsul pe pagina web GeantalaModa.ro (dați clic pe partea accentuată) Aici găsiți procedura de comandă illustrat cu poze.

Trebuie să mă înregistrez pentru a comanda?

Nu. Ajunge să vă prezentați în magazin și să alegeți produsul dorit.

Trebuie să mă înregistrez pentru a comanda?

Nu este necesar să vă înregistrați. Însă înregistrarea reduce semnificativ timpul petrecut cu următoarea comandă. Vedeți ghidul simplu, cum vă puteți crea un cont.

Ce avantaj are un cumpărător înregistrat?

Prin newsletter primiți ofertele noastre speciale. La produsul ales befeneciați de discount suplimentar.

Nu reușesc să fac comandă online. Ce am de făcut?

Contactați-ne pe nr. de telefon 00 4 0771 689 578 și puteți lansa comanda dorită. Aveți posibilitatea de a comanda prin e-mail pe info@geantalamoda.ro sau prin sms, dar nu uitați să specificați datele de contact (Nume, adresă, nr, de telefon, e-mail).

Sunt interesat de un produs care nu-l aveți în stoc. Mă puteți informa când va fi din nou disponibil?

Desigur. Trimiteți-ne un e-mail pe adresa info@geantalamoda.ro, iar noi vă vom informa când produsul reapare în oferta noastră. Ori vă recomandăm un produs asemănător.

Predarea produsului

Când ajunge la mine produsul?

Dacă faceți comandă până la ora 16.00 coletul va fi preluat de curierat din depozit iar în ziua următoare se va livra, în cazul în care produsul dorit este pe stoc. Dacă produsul nu se află în depozit, imediat veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail când vom avea din nou produsul în stoc, sau vă oferim un produs similar.

Cât plătesc pentru curierat?

Puneți produsul în coș, introduceți modul de livrare și de plată, iar taxa de livrare se va calcula automat. Mai multe detalii despre taxa de livrare găsiți la secțiunea livrare și modul de plată. La oferte, la cumpărături peste o valoare anumită transportul este gratis.

Unde se livrează coletul?

Coletul v-a fi livrat la adresa din comandă. Acea adresa care ați precizat ca adresă de livrare la comandă. În general curierul livrează coletul pînă la ușa dumneavoastră.

Am lansat mai multe comenzi separate. Pot fi conexate comenzile și livrate într-un singur colet, pentru a plăti transportul o singură dată?

Da,, comenzile pot fi conexate dacă  comanda anterioară încă nu a fost predat la curier.

Coletul poate fi preluat și de o altă persoană decât destinatarul?

Bineînțeles. Comanda poate fi preluată și de altă persoană delegată. Dumneavoastră doar anunțați curierul cine și unde v-a prelua coletul.

Câte zile este păstrat un colet la curier?

Coletul dumneavoastră rămâne la curier 5 zile de la data predării. După acest interval, coletul automat revine la adresa noastră.

Reclamații și returnarea coletului

Ce se întâmplă dacă coletul este deteriorat la preluare?

Dacă coletul preulat este deteriorat, trebuie încheiat un proces-verbal cu curierul și trebuie să ne anunțați și pe noi prin e-mail, că ați primit un colet deteriorat

La reclamații este de ajuns să prezint bonul fiscal?

Da, este de ajuns.

Unde se fac reparațiile pe perioada garanției?

Toate reparațiile de garanție sunt efectuate la noi.

Ce garanție au gențile?

Perioada garanției începe de la ziua preluării coletului și ține 24 luni, dacă producătorul nu oferă garanție mai lungă. Perioada garanției se prelungește cu perioada până când produsul se află la reparație, pe baza reclamației anterioare. Mai multe detalii găsiți la secțiunea condiții de reclamații.

Când va fi rezolvat reclamația mea?

De obicei decidem instant despre rezolvarea problemei. În cazul unei probleme mai dificile, luăm decizie în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă produsul respectiv, cu care aveți probleme, are o problemă technică mai complicată, sau este necesar implicarea unui expert sau repararea produsului-decizia va fi adusă în 30 de zile de la prezentarea reclamației. După expirarea termenului, consumatorul are dreptul de a renunța la contract sau a schimba produsul cu un alt produs.

Am dreptul să cer returnarea banilor în caz de reclamație?

Modalitățile de rezolvare a problemelor: reparație, schimbarea pieselor, schimbarea produsului, eventual trimiterea unui nou produs, de care sa înteresat cumpărătorul (valoarea acestuia să fie echivalent a produsului original). Vă vom informa telefonic despre rezolvarea problemei sau prin scrisoare recomandată, înainte de expirarea timpului de răspuns de 30 de zile.

Ce se întâmplă, dacă am cumpărat o jucărie, dar nu s-a dovedit a fi cadoul potrivit?

Puteți renunța la contract fără a motiva decizia dvs., în termen de 14 zile de la preluarea coletului. Produsul trebuie să fie intact, în ambalajul original. Dacă ați comandat produsul în cadrul unei oferte și ați primit un cadou lângă el, sunteți obligați să returnați și pe acela. Citiți mai multe detalii în secțiunea renunțarea contractului.

Ce pot face, dacă nu sunt mulțumit cu procedura cum sa rezolvat problema mea?

Dacă nu sunteți mulțumiți cu rezolvarea reclamației dvs., aveți dreptul să ne trimiteți reclamația online pe limba aleasă de dvs. Aveți dreptul la platforma online de reclamații (OR) pe care o puteți accesa pe pagina web: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ Soluțiile alternative pentru rezolvarea problemelor găsiți  în secțiunea condiții comerciale generale.

Cupoane de reducere

Unde introduc codul cuponului de reducere?

Codul cuponului se introduce la comandă și poate fi folosit doar o singură dată. Cuponul de reducere este considerat validat, dacă comanda dvs. se află sub procesare. Găsiți o descriere simplă în ghidul de cumpărături, la secțiunea Cum pot valida cuponul de reduceri.